Tartu Ülikooli ülõpilasesinduse aseesimees Teele ning poliitikanõunik Joosep viisid 2023/24 õppeaastal läbi õpetajakoolituse alusmooduli uuringut. Selle eesmärk oli koguda...
Kestliku arengu keskuse 3. oktoobri aruteluõhtul on seekord jutuks kestliku arengu põhimõtete lõimimine Eesti kooliharidusse ja kuidas see toetab noorte keskkonnateadlikku käitumist.
27.-28. märtsil toimunud Pedagogicumi suurseminari eesmärk oli tutvuda uuringute ning vaatenurkadega, mida võiks kaaluda õpetajakoolituse ja õppemeetodite arendamiseks.
12.-13.november 2024 toimus Pedagogicumi seminar, mis oli suunatud õpetajakoolituse arendamisele Tartu Ülikoolis ja keskendus järgmisele fookusküsimusele - Millist õpetajat me tulevikus tahame ja mida peaks Tartu Ülikool selleks tegema?
25. oktoobril võttis Tartu Ülikooli senat vastu otsuse tunnustada Tartu Ülikooli suure medaliga rahvusvahelise ettevõtluse professorit Urmas Varblast. Selgunud on ka Tartu Ülikooli Tänutähe, medali, aumärgi ja teenetemärgi „100 semestrit Tartu Ülikoolis“ kavalerid.
Narva kolledži mitmekeelse hariduse keskuse juhataja Anna Golubeva andis meediaportaalile rus.Delfi.ee intervjuu, milles selgitas, kuidas toetada last kodutööde tegemisel eestikeelses õppes.
Sel sügissemestril toimub taas mentorlusprogramm, kuhu on võimalik 23. septembrini kandideerida nii üliõpilastel, vilistlastel kui ka ülikooli töötajatel.
Narva kolledži vilistlased Merilin Miks ja Saskia Rosentau kirjutasid Õpetajate Lehes formaalse- ja mitteformaalse hariduse suuremast koostöövajadusest.
23. augustil toimub Narva kolledžis pedagoogiline konverents, kus keskendutakse sellele, kuidas toetada eesti keelest erineva kodukeelega õppimisraskustega lapsi eestikeelsele õppele üleminekul.
Haridus- ja kasvatusvaldkonna doktorante, teadureid ja õppejõude kutsutakse esitama kaastöid Eesti Haridusteaduste Ajakirja erinumbrisse, mille teemavaldkond on varajane emakeele ja teise keele õpe.
Tartu Ülikooli tekstirobotite töörühma eestvedamisel toimub 15.–18. oktoobril 2024 kohtumis- ja inspiratsiooninädal „Üleilmne ja erialadevaheline vaade tehisintellekti kasutamisele ülikooliõppes“.
15. juunil lõpetab Narva kolledžis klassiõpetajate ümberõppekursuse 26 Narva, Kohtla-Järve ja Tallinna õpetajat, kes soovivad hakata järgmisest õppeaastast õpetama eesti keeles.
17. mail tunnustati digiõppe kvaliteedi kevadseminaril parimate e-kursuste autoreid. Digiõppe tipptaseme vääriliseks hinnati Tartu Ülikooli kursused „Majandusõigus“, „Õpetajaeriala karjäärivalikuna“ ja „Political Developments in the Baltic Sea Region“.
16. mail toimub Tallinnas Eesti doktorikooli karjäärikonverents, kus räägitakse doktoriõppe väärtusest ning doktorantide erialastest väljavaadetest. Oodatud on kõik Eesti doktorandid ja doktoriõppest huvitatud.