ÕpiVeskis luuakse uuenduslikku õppevara

20.-22. jaanuaril toimus Tartus 3D kasvuhoones õppemängude arendusmaraton Global Game Jam & Hackathon, kus valmisid kümne haridusliku sisuga arvutimängu prototüübid.

ÕpiVeski programmi võeti neist vastu kuus:

  • House of Cash (Veiko Klemmer, Imre Raudsepp, Merle Palk, Evelin Rätsep, Mehis Pärn)
  • Otsim (Aroonika Voites, Egon Elbre, Mikk Oad, Tiina Orav, Külli Sari, Tuuli Hiiesalu​)
  • Mind Stone (Sercan Altundaş, Daniel Kütt, Leene Künnap, Stanislav B, Joosep Jääger​)
  • Lifeguard VR (Madis Vasser, Karl Lomp)
  • TIIM (Erich Brutus, Kristjan Kroonimägi, Rein Tikk, Federico Tubiello, Toomas Loide)
  • Chemistry reaction board game (Roman Gorislavski, Anhelina Prokopenko, Indrek Kula)

Edasi jätkub nn ideevalideerimise periood, mille jooksul ÕpiVeski programm koostöös mentoritega aitab meeskondadel saada oma ideele tagasisidet, mängu testida ning viimistleda.

2. veebruaril algusega kell 17.30 toimub TÜ haridusuuenduskeskuses meeskondadele esimene seminar. Veebruarikuu jooksul toimub kolm kohtumist ning selle perioodi lõpus saavad väljavalitud meeskonnad arendustoetuse. Arendustoetuse eraldamiseks sõlmitakse leping. 

ÕpiVeski töötab Euroopa Liidu Euroopa Sotsiaalfondist rahastava projekti „Tartu Ülikooli õpetajahariduse kompetentsikeskuse Pedagogicum arendamine“ alategevuse T2.2 raames.