Matemaatika õppimise motivatsioon ja sellega seotud tegurid

Liikmed ülikoolist: 

Äli Leijen, Maarja Sõrmus, Krista Uibu, Liisi Pajula, Kristi Pikk, Anni Küüsvek, Marje Johanson

Liikmed väljastpoolt ülikooli:

Rahvusvahelise projekti MathMot liikmed viiest Euroopa riigist, sh projekti juht Oslo Ülikoolist Jelena Radišić

Koostööpartnerid:

Oslo Ülikooli õpetajahariduse ja kooliuuringute osakond, Helsingi Ülikooli haridusteaduskond, Rootsi Lääne Ülikooli ühiskonna- ja käitumisuuringute osakond, ISPA –  Psühholoogia, sotsiaalteaduste ja eluteaduste instituut (Portugal), Belgradi Ülikooli filosoofiateaduskond

Uuritavad probleemid:

Milline on motivatsiooni roll matemaatika õppimisel ja matemaatika tulemustel alghariduse kontekstis? Kuidas matemaatika õppimise motivatsiooni hinnata alghariduse kontekstis? Millised tegurid matemaatika õppimise motivatsiooni mõjutavad alghariduse kontekstis? 

Töörühma esinemised konverentsidel ja seminaridel:

  • Sõrmus, M. (2022, August 24-26). Motivation to learn mathematics in primary school: Insights into the Estonian context [Poster presentation]. EARLl SlG816/17th lnternational Conference on Motivation, Dresden, Germany.

Publikatsioonid:

  • Peixoto, F., Radišić, J., Krstić, K., Hansen, K. Y., Laine, A., Baucal, A., Sõrmus, M., & Mata, L. (2022). Contribution to the Validation of the Expectancy-Value Scale for Primary School Students. Journal of Psychoeducational Assessment, 0(0). https://doi.org/10.1177/07342829221144868