Breadcrumb
Breadcrumb
Kaasav haridus
Liikmed ülikoolist:
Äli Leijen, Margus Pedaste, Tiina Kivirand, Pille Nelis, Carolina Šuman, Lii Kaudne, Gerli Silm, Eneli Liblik, Liina Lepp
Koostööpartnerid:
TLÜ kaasava hariduse töörühm, Stavanger University
Uuritavad probleemid:
Kaasava hariduse tähenduslik rakendamine koolieelsetes lasteasutustes ja üldhariduskoolides.
Töörühma esinemised konverentsidel ja seminaridel:
- Osalemine ECER 2020 konverentsil 27. augustil 2020. Pille Nelis suuline ettekanne "Operationalisation of inclusive education in early childhood education: a literature review".
- Esinemine praktikate sügiskoolis õpetajakoolituse praktika juhendajatele haridusasutustest 1. oktoober 2020. Tiina Kivirand ja Pille Nelis "Kaasava hariduse põhimõtted ja võtmetunnused" (ettekanne ja 2 töötuba).
- Esinemine EARLI SIG 15 Special Educational Needs Brown Bag seminaril 26. oktoober 2021. Pille Nelis "The model of Inclusive Education: a systematic literature review” (ettekane ja arutelu).
- Kaasava hariduse avalik seminar 19. jaanuar 2022. Ettekanded:
"Mis on kaasav haridus?" Pille Nelis, Äli Leijen, Tiina Kivirand
"Mis on kaasava hariduse mõju ja miks on seda nii keeruline rakendada?" Gerli Silm, Lii Kaudne
"Kaasav kultuur ja juhi roll." Margus Pedaste, Tiina Kivirand. - Kaasava hariduse teemaline konverents 01.03.2022. Esinemine ettekandega "Kaasava hariduse rakendamise tõhustamise võimalusi Eesti kontekstis", Pille Nelis ja Tiina Kivirand.
Publikatsioonid:
- Kivirand, T., Leijen, Ä., Lepp, L., & Malva, L. (2020). Kaasava hariduse tähendus ja tõhusa rakendamise tegurid Eesti kontekstis: õpetajaid koolitavate või nõustavate spetsialistide vaade. Eesti Haridusteaduste Ajakiri. Estonian Journal of Education, 8(1), 48-71.
- Nelis, P., & Pedaste, M. (2020). Kaasava hariduse mudel alushariduse kontekstis: süstemaatiline kirjandusülevaade. Eesti Haridusteaduste Ajakiri. Estonian Journal of Education, 8(2), 138-163.
- Kivirand, T., Leijen, Ä., Lepp, L., & Tammemäe, T. (2021). Designing and implementing an in-service training course for school teams on inclusive education: reflections from participants. Education Sciences, 11(4), 166.
- Leijen, Ä., Arcidiacono, F., & Baucal, A. (2021). The Dilemma of Inclusive Education: Inclusion for Some or Inclusion for All. Frontiers in Psychology, 12.
- Pedaste, M., Leijen, Ä., Kivirand, T., Nelis, P., & Malva, L. (2021). School leaders’ vision is the strongest predictor of their attitudes towards inclusive education practice. International Journal of Inclusive Education, 1-17.
#teadus
Digipädevuste teadusrakk
Digipädevuste teadusrakk Tartu Ülikoolis.
#teadus
Virtuaal- ja liitreaalsuse teadusrakk
Virtuaal- ja liitreaalsuse teadusrakk Tartu Ülikoolis