Foto:
Andero Kalju

Pedagogicumi teemaseminar II: kestlik areng õpetajakoolituses

Pedagogicumi teemaseminaril käsitletakse ühte õpetajahariduse ja haridusteaduste valdkonna arendamisel olulist teemat, registreerumisinfo edastatakse Pedagogicumi igakuise õpetajahariduse infokirja kaudu.

 

Kestlik areng õpetajakoolituses: kuidas on mõiste areng seotud keskkonnateadlikkuse ja -käitumisega?

Inimeste süsteemsed teadmised maailmast pole kunagi olnud nii põhjalikud; ometi pole meie käitumine nii individuaalsel kui ka ühsikonna tasandil kunagi varem meid elus hoidvaid süsteeme nii väga kahjustanud. Kuidas saaks psühholoogia sellele paradoksile vastata? (Kas te arvate, et ma tean seda? Muidugi mitte! Aga mul on mõned hüpoteesid.) Seminaril püüame mõtestada, mis võivad olla laiaulatusliku keskkonnaalase hoolimatu käitumise põhjused, mis omakorda viib meid küsimuseni, millistest aspektidest võiks koosneda keskkonnateadliku mõtlemise ja käitumise süsteemne mudel; ja miks sügav kontseptuaalne mõistmine või mõiste areng võiks olla selle mudeli üks olulisi aspekte. Vaatame ka andmeid, mis näitavad, kuidas erinevates õppijarühmades mõistearengut toetada. Sissejuhatuse teevad Triin Vihalemm (TÜ kestliku arengu keskus) ja Grete Arro (TLÜ). Järgneb arutelu, mille käigus kõik osalejad saavad jagada oma kogemusi ning on võimalik veidi sügavamalt teemale keskenduda.

 

NB! Kui kuulud Tartu Ülikooli õpetajahariduse kogukonda ja infokirja veel ei saa, palun anna sellest märku Pedagogicumi koordinaatorile Tiina Tuhkur tiina.tuhkur@ut.ee

#teadus
Õppejõud tahvli ees_Allikas Pexels

Doktorantide kolme minuti loengute konkurss ootab osalejaid

04.10.2022
#teadus
Lapsed istuvad tunnis ja kuulavad õpetajat.

Mis mõjutab motivatsiooni õppida matemaatikat?

14.09.2022
#teadus
Gerli Silma doktoritöö kaitsmine TÜ muuseumi valges saalis

Gerli Silm kaitses doktoritööd „Test-taking motivation in low-stakes and high-stakes testing contexts“

06.09.2022