Matemaatika õpiraskustega õpilaste kognitiivsed oskused
Liikmed ülikoolist:
Triin Kivirähk-Koor, Evelyn Kiive
Liikmed väljastpoolt ülikooli:
Eve Kikas, Mairi Männamaa
Koostööpartnerid:
HARNO
Uuritavad probleemid:
- Kas ja kuidas eristuvad spetsiifilise matemaatika õpiraskusega õpilased, üldise madala õpivõimekusega õpilased ja matemaatikas edukad õpilased matemaatika baasoskuste, kognitiivsete oskuste ja õpi- ning enesemääratluspädevuste poolest?
- Millised on olulised seosed matemaatiliste baasoskuste, kognitiivsete oskuste ja õpi- ja ensemääratluspädevuste vahel?
- Millised on olulised seosed matemaatiliste baasoskuste, kognitiivsete oskuste, õpi- ja enesemääratluspädevuste ja õpilasele koolis matemaatika õppimisel pakutava toe vahel?
Töörühma esinemised konverentsidel ja seminaridel:
- Triin Kivirähk-Koor. Õpiraskuste märkamine, hindamine, abi. TÜ haridusteaduste instituudi eripedagoogika osakonna juubelikonverents (20.10.2023).
Teised õpetajakoolituse teadusrakud