Matemaatika õpiraskustega õpilaste kognitiivsed oskused

Liikmed ülikoolist:

Triin Kivirähk-Koor, Evelyn Kiive

Liikmed väljastpoolt ülikooli:

Eve Kikas, Mairi Männamaa

Koostööpartnerid:

HARNO

Uuritavad probleemid:

  • Kas ja kuidas eristuvad spetsiifilise matemaatika õpiraskusega õpilased, üldise madala õpivõimekusega õpilased ja matemaatikas edukad õpilased matemaatika baasoskuste, kognitiivsete oskuste ja õpi- ning enesemääratluspädevuste poolest?
  • Millised on olulised seosed matemaatiliste baasoskuste, kognitiivsete oskuste ja õpi- ja ensemääratluspädevuste vahel?
  • Millised on olulised seosed matemaatiliste baasoskuste, kognitiivsete oskuste, õpi- ja enesemääratluspädevuste ja õpilasele koolis matemaatika õppimisel pakutava toe vahel?

Töörühma esinemised konverentsidel ja seminaridel:

  • Triin Kivirähk-Koor. Õpiraskuste märkamine, hindamine, abi. TÜ haridusteaduste instituudi eripedagoogika osakonna juubelikonverents (20.10.2023).

Teised õpetajakoolituse teadusrakud

Kas leidsite vajaliku informatsiooni? *
Aitäh tagasiside eest!