Õpilaste ja õpetajate tegevusvõimekus

Liikmed ülikoolist:

Äli Leijen, Margus Pedaste, Liina Lepp, Aleksander Baucal

Uuritavad probleemid:

Mis on tegevusvõimekus? Kuidas tegevusvõimekust hinnata? Kuidas õpetajate ja õpilaste tegevusvõimekust toetada ja suurendada?

Töörühma esinemised konverentsidel ja seminaridel:

  • Äli Leijen, Margus Pedaste, Liina Lepp "Supporting Teacher Agency During In-service Teacher Education" Australian Association for Research in Education (AARE) 2022 27.11-01.12-2022
  • Äli Leijen, Margus Pedaste, Aleksandar Baucal "Assessing student teachers’ agency and using it for predicting long-term commitments to teaching"  EARLI SIG 1&4 2022 konverentsil 27-30.06.2022
  • Äli Leijen, Margus Pedaste, Liina Lepp "Supporting Teacher Agency During a Collaborative Inquiry-based In-service Teacher Education Course" American Educational Research Association (AERA) igaaastasel konverentsil 21-26.04.2022  
  • Äli Leijen, õpetaja agentsus, hariduskonverentsil Pärnus „Õpetaja hariduse eduloos“. https://dkgharidus2020.news.blog/
  • Margus Pedaste, Äli Leijen, ICALT2020 konverentsil ettekanne “Decisicion Making through the Angle of the Ecological Model of Agency”
  • Margus Pedaste, Riigikogus riikliku tähtususega küsimuse arutelul ettekanne “Õpetajate järelkasv ja õpetajaameti väärtustamine”
  • Margus Pedaste, EduBest konverentsil ettekanne “What are the best practices of Estonia in coping with pandemic and what has it learned for future education?”
  • Margus Pedaste, Haridusjuhtide kompetentsikonverentsil ettekanne “Õppetöö korraldamine eriolukorras”

Publikatsioonid:

  • Leijen, Ä., Pedaste, M., & Lepp, L. (2022). Supporting teacher agency during a collaborative inquiry-based in-service teacher education course. European Journal of Teacher Education, 1-18.
  • Leijen, Ä., Pedaste, M., & Baucal, A. (2021). Assessing student teachers’ agency and using it for predicting commitment to teaching. European Journal of Teacher Education, 1-17.
  • Leijen, Ä., Pedaste, M., & Lepp, L. (2020). Teacher agency following the ecological model: How it is achieved and how it could be strengthened by different types of reflection. British Journal of Educational Studies, 68(3), 295-310.

 

Teised õpetajakoolituse teadusrakud

Foto on dekoratiivne

Mare Kitsnik: eestikeelsele õppele üleminekut toetav õppevara – kuidas tagada kvaliteet?

Tartu Ülikooli Narva kolledži õppejõud

Pedagoogiline konverets

Pedagogicumi kevadine suurseminar 27.-28. märts 2024

Pedagogicumi kevadine suurseminar Kubijal 27.-28. märtsil 2023.