Uurimusliku õppe teadusrakk

Liikmed ülikoolist:

Margus Pedaste, Aleksandar Baucal, Äli Leijen

Koostööpartnerid:

Harno

Uuritavad probleemid:

Millised on uurimusliku õppe etapid ja oskused ning kuidas viimaseid arendada?
Kuidas hinnata uurimuslikke oskusi?

Töörühma esinemised konverentsidel ja seminaridel:

  • Pedaste, Margus, Leijen, Äli, & Baucal, Aleksander (2022). What comes first in inquiry – knowledge or skills? European Association for Research on Learning and Instruction 2022 Conference for Special Interest Groups on Inquiry Learning and Argumentation, Dialogue and Reasoning (EARLI SIG 20&26), Utrecht, the Netherlands, September 14-16, 2022. 
  • Pedaste, Margus (2021). eTests in Estonia. EXPO 2020. Dubai, Arabic United Emirates, December 16, 2021.

Publikatsioonid:

  • de Jong, T., Gillet, D., Rodríguez-Triana, M. J., Hovardas, T., Dikke, D., Doran, R., ... & Zacharia, Z. C. (2021). Understanding teacher design practices for digital inquiry–based science learning: the case of Go-Lab. Educational Technology Research and Development, 69(2), 417-444.
  • Pedaste, M., Baucal, A., & Reisenbuk, E. (2021). Towards a science inquiry test in primary education: development of items and scales. International Journal of STEM Education, 8(1), 1-19.
  • Pedaste, M., Mitt, G., & Jürivete, T. (2020). What is the effect of using mobile augmented reality in K12 inquiry-based learning?. Education Sciences, 10(4), 94. 
  • Siiman, L. A., Rannastu-Avalos, M., Mäeots, M., & Pedaste, M. (2020). The Go-Lab ecosystem: A practical solution for school teachers to create, organize and share digital lessons. Bulletin of the Technical Committee on Learning Technology (ISSN: 2306-0212), 20(2), 27-35.

 

Teised õpetajakoolituse teadusrakud

Foto on dekoratiivne

Mare Kitsnik: eestikeelsele õppele üleminekut toetav õppevara – kuidas tagada kvaliteet?

Tartu Ülikooli Narva kolledži õppejõud

Pedagoogiline konverets

Pedagogicumi kevadine suurseminar 27.-28. märts 2024

Pedagogicumi kevadine suurseminar Kubijal 27.-28. märtsil 2023.