Keemia didaktika
Liikmed ülikoolist:
Heili Kasuk, Lauri Kõlamets, Joana Jõgela, Terje Raudsepp, Rasmus Rohtla, Julia Rikkas, Kairi Paron, Piret Markson
üliõpilased Lauri Kõlamets, Rasmus Rohtla, Piret Markson, Julia Rikkas, Kairi Parson
Liikmed väljastpoolt ülikooli:
Prof. Rachel Mamlok-Naaman (The Weizmann Institute of Science, Israel)
Koostööpartnerid:
- The Weizmann Institute of Science, Israel
Uuritavad probleemid:
Kaasaegsete õppematerjalide loomine ja arendamine, keemia õpetamise metoodikate arendamine põhikooli ja gümnaasiumi astmes, STEM haridus, mitteformaalne õpe.
Töörühma esinemised konverentsidel ja seminaridel:
- Heili Kasuk, Kaire Uiboleht, Siiri Velling, Peeter Burk. I Learned more from TBL than from the Traditional Method of Teaching! 10th Eurovariety in Chemistry Education 2023 (28-30.06.2023)
- Lauri Kõlamets, Heili Kasuk. Analyzing the Relevance of Learning Outcomes associated with the Concept of Energy in Estonian (grade 7-9 science/chemistry curriculum). 10th Eurovariety in Chemistry Education 2023 (28-30.06.2023).
- Joana Jõgela. Keemia kursus põhikooliõpilastele. HAKA digiõppe kvaliteedi kevadseminar (19.05.2023).
- Heili Kasuk. Õppimist toetavad kursused õpilastele: keemia ettevalmistuskursused. Tartu Ülikooli täiendõppepäev (18.04.2023).
- Lauri Kõlamets, Vladislav Ivaništšev, Rachel Mamlok-Naaman, Heili Kasuk. Lower Secondary School Science Syllabus (intended curriculum) Energy Concept Learning Outcome Analysis in Estonia: based on SOLO Taxonomy. 15 European Conference on Research in Chemical Education, ECRICE 2022 Chemistry Teaching and Learning in a Global Unified World, Weizmann Institute of Science (11-13.07.2022, Rehovot/Iisrael)
Publitseeritud õppematerjalid:
- Joana Jõgela, Anneli Jõgela, Jürgen Martin Assafrei, Triin Marandi (2022). Digitaalne õppematerjal põhikooli õpilastele: Keemia ABC.
- Heili Kasuk, Joana Jõgela, Terje Raudsepp, Karmen Lust, Jaak Nerut, Jürgen Martin Assafrei, Erki Enkvist, Jörgen Metsik (2022). Digitaalne õppematerjal gümnaasiumi õpilastele: Huvitav keemia.
Publikatsioonid:
- Kõlamets, Lauri; Kasuk, Heili; Holbrook, Jack; Mamlok-Naaman, Rachel (2023). The relevance of learning outcomes included in Estonian grade 7-9 science subject curricula associated with the concept of energy. Journal of Baltic Science Education. DOI: 10.33225/jbse/23.22.653
Teised õpetajakoolituse teadusrakud