Eneseregulatsioon ja enesejuhtimine
Liikmed ülikoolist:
Katrin Saks, Natalia Edisherashvili, Kerli Kõiv, Kõue Heintalu
üliõpilased Egle Orlovski, Madde Rebane, Reelika Lume, Tuuli Tappo, Simone Epro, Tõnis Anton, Liisbeth Kallakmaa, Elen Torn, Annika Kuus, Katre Lambot
Koostööpartnerid:
Võrumaa Omavalitsuste Liit, Kätlin Poopuu, Anait Akopyan, International Experiential Learning Network NGO
Uuritavad probleemid:
Eneseregulatsioon ja enesereguleeritud õppimine, sh selle mõõtmine (mõõtmisinstrumentide arendamine) ja selle toetamine. Enesejuhtimine NEET-noorte kontekstis, sh selle mõõtmine (mõõtmisinstrumendi arendamine) ja selle toetamine.
Eesmärgistamine akadeemilises kontekstis. Eesmärgistamise tööriista valideerimine, rakendamine, mõju hindamine.
Enesehindamine.
Prokrastineerimine
- Kerli Kõiv. The Intervention Model for Developing SDL Skills in NEET-Youth. Self-directed learning paths (07.05.2024)
- Kerli Kõiv. Enesejuhitud õppimise kontseptsioon ja tugi. Noorte heaolu võrgustiku koolituse seminar (23.05.2024)
- Kerli Kõiv. Enesejuhitud õppija. Võru valla haridustöötajad (24.04.2024)
- Kerli Kõiv. Enesejuhitud õppimise kontseptsioon ja tugi. Põlva maakonna laste ja noortega töötavad spetsialistide koostööseminar (18.04.2024)
- Kerli Kõiv. Development of an instrument to measure NEET-youth self-directed learning skills. AERA conference (14.04.2024, Philadelphia, USA)
- Kerli Kõiv. SDL competencies for NEETs. Training for trainers SDL intervention (02.04.2024, Kocaeli, Turkey)
- Kerli Kõiv. The Intervention Model for Developing SDL Skills in NEET-Youth. Self-directed Learning Conferece (09.02.2024, Cocoa Beach, Florida, USA)
- Katrin Saks. Eneseregulatsioon õppimises ja eneseregulatsioonioskuse hindamine. LÕIM projekti osalised (11.01.2024)
- Katrin Saks. Pärnu linna 10. klasside õpilaste akadeemilise eneseregulatsiooni uuring, võrdlus 2018. aasta uuringu tulemustega. Pärnumaa õppejuhtide metoodikapäev (16.10.2023)
- Kerli Kõiv. Preparation of stakeholders network. The value of policy co-creation. Why and how to engage in participatory policy-making with young people. UPLIFT project (24.05.2023)
- Katrin Saks. Eneseregulatsioon ja motivatsioon, nende hindamine ja toetamine õppeprotsessis. Pärnu Raeküla kooli koolituspäev (25.04.2023, Pärnu)
- Katrin Saks. Eneseregulatsioon ja motivatsioon, nende hindamine ja toetamine õppeprotsessis. Tallinna Arte Gümnaasiumi koolituspäev (24.04.2023, Tallinn)
- Kerli Kõiv. The role of self-directed learning while supporting NEET-youth: theoretical model based on systematic literature review. AERA (15.04.2023, Chicago/USA)
- Katrin Saks. Goal-setting while fostering the self-regulated learning process in the digital learning environment. AERA (14.04.2023, Chicago/USA)
- Kerli Kõiv. Enesejuhitud õppimine: kontseptsioon ja tugi. LÕIM (21.03.2023, Võru)
- Kerli Kõiv. Noored, kes ei õpi ega tööta: profiil ja tugi. LÕIM (31.01.2023, Võru)
- Katrin Saks. Õppijate eneseregulatsiooni toetamine läbi metakognitiivse refleksiooni. LÕIM (05.01.2023, Võru)
- Katrin Saks. Eneseregulatsioon ja motivatsioon õppijate õpiprotsessi toetamisel. Võru Kesklinna kooli koolituspäev (04.01.2023, Võru)
- Katrin Saks. The role of goal-setting in enhancing the self-regulated learning process in the digital learning environment within the context of higher education. AARE (28.11.2022, Adelaide/Austraalia)
- Kerli Kõiv. Enesejuhitud õppimise roll NEET-noorte toetamisel: teoreetiline mudel, mis põhineb süstemaatilisel kirjanduse ülevaatel. Võrumaa Teaduspäev (26.11.2022)
- Katrin Saks. Eneseregulatsioonioskuse toetamine läbi metakognitiivse refleksiooni. LÕIM (27.10.2022)
- Kerli Kõiv. Enesejuhitud õppimine: kontseptsioon, faktorid ja mõõdikud. Võru maakonna meetoodikaseminar (27.10.2022)
- Natalia Edisherashvili, Supporting self-regulated learning in distance learning contexts at the higher education level. EARLI-SIG (24.08.2022)
- Kerli Kõiv. The role of self-directed learning while supporting NEET-youth: theoretical model based on systematic literature review. JURE (18.-22.07.2022, Porto/Portugal)
- Katrin Saks. The role of motivation, self-efficacy, effort and self-set grade-goals in predicting learning outcomes. EARLI-SIG (29.06.2022)
- Katrin Saks. Assessing Age and Gender-Specific Differences in Student Self-Regulation Skills. AERA (25.04.2022)
- Katrin Saks. To stay or not to stay: A Model for predicting Teacher Persistence. AERA (22.04.2022)
- Kerli Kõiv. An interdiciplenary collaboration model supporting NEET-youth self-directed learning. NEETs & Rural in Romania: knowledge, problem, solutions (09.06.2021, Rumeenia)
- Kerli Kõiv. An interdiciplenary collaboration model supporting NEET-youth self-directed learning. Education: What's next? Formal education & training and the transition from school to work in rural areas (27.01.2021, Lissabon/Portugal)
- Katrin Saks. Teachers' awareness and practical activities when facilitating learners' learning skills. ICEEPSY (10.2020)
- Kerli Kõiv. An interdiciplinary collaboration model supporting NEET-youth self-directed learning. Dialogue for Non-Formal Education (23.-24.10.2020, Istanbul/Türgi)
- Kerli Kõiv. Noortekeskus kui enesejuhitud õppimise toetaja. Noorsootöö-, haridus- ja sotsiaalvaldkonna võrgustikuseminar (12.10.2020, Pärnu)
- Saks, K. Aasta Õpetaja hariduspreemiate komisjon (2023)
- Kõiv, K. & Saks, K. Lõimitud teenused koolist väljalangemise ennetamiseks Võru maakonnas (2022-2024)
- Kõiv, K. NEET-noorte tugimeetme teenuse kvaliteedijuht üleriiklikus NEET-noortele suunatud võrgustikus (kuni 2022)
- Kõiv, K. Haridus- ja Noorteameti ESF programmi projektide teostajate töörühm ning riiklik Noortegarantii juhtrühm (kuni 2022)
- Kõiv, K. Eesti täiskasvanute koolitajate assotsiatsiooni ANDRAS projekti AGENDA juhtrühma liige. Projekt tegeleb õppest väljalangenud täiskavanute nt noored emad tagasitoomisega haridusse (kuni 2022)
- Saks, K. Üliõpilaste teadustööde riiklik konkurss; ETAG
- Saks, K. HTM haridusstipendiumite komisjon
Saks, K., Ilves, H., & Noppel, A. (2021) Õpioskuste arendamine digirikkas keskkonnas (haridustark.ut.ee)
Kõiv, K., & Saks, K. (2024). Development of an instrument to measure NEET-youth self-directed learning skills. International Journal of Adolescence and Youth, 29(1), 2306256. DOI:10.1080/02673843.2024.2306256
- Saks, K. (2024). The effect of self-efficacy and self-set grade goals on academic outcomes. Frontiers in Psychology, 15, 1324007. DOI:10.3389/fpsyg.2024.1324007
- Kõiv, K., & Saks, K (2023). The role of self-directed learning while supporting NEET-youth: theoretical model based on systematic literature review. International Journal of Adolescence and Youth, 28(1), 2242446. DOI:10.1080/02673843.2023.2242446
- Akopyan, A., & Saks, K. (2022). Effects of the Reading Practice Platform (Readvise) in Developing Self-Regulated Reading Skills of Tertiary Students in L2 Learning. Education Sciences, 12(4), 238. DOI:10.3390/educsci12040238
- Edisherashvili, Natalia; Saks, Katrin; Pedaste, Margus; Leijen, Äli (2022). Supporting Self-Regulated Learning in Distance Learning Contexts at Higher Education Level: Systematic Literature Review. Frontiers in Psychology, 12. DOI: 10.3389/fpsyg.2021.792422.
- Kõiv, K., Saks, K., Paabort, H., Lendzhova, V., & Smoter, M. (2022). A Service Model for Self-Directed Learning of NEET Youth at the Local Government Level. Youth & Society, 54(2_suppl), 52S-68S. DOI:10.1177/0044118X211058225
- Kõiv, Kerli; Saks, Katrin; Paabort, Heidi; Lendzhova, Vladislava; Smoter, Mateusz (2021). A Service Model for Self-Directed Learning of NEET Youth at the Local Government Level. Youth and Society, 0044118X2110582. DOI: 10.1177/0044118X211058225. DOI:10.1177/0044118X211058225.
- Saks, K., Ilves, H., & Noppel, A. (2021). The impact of procedural knowledge on the formation of declarative knowledge: How accomplishing activities designed for developing learning skills impacts teachers’ knowledge of learning skills. Education Sciences, 11(10), 598. DOI:10.3390/educsci11100598