Breadcrumb
Breadcrumb
Oled klassik või tulevikuinimene?
Tartu Ülikooli haridusteaduste instituut korraldab 19.–20. oktoobril 2016 seminari „Oled klassik või tulevikuinimene?“ Nelijärve puhkekeskuses. Tegemist on Euroopa Sotsiaalfondi poolt rahastatud projekti „Tartu Ülikooli õpetajahariduse kompetentsikeskuse Pedagogicum arendamine“ avaseminariga, kus kohtuvad Tartu Ülikooli arendusrühmade liikmed ja nende kaasatavad koostööpartnerid. Sündmuse ajakava on allpool ning arutelude kokkuvõtted kajastatakse Pedagogicumi kodulehel pärast seminari toimumist.
Sündmuse nimi / koolituspäeva või mooduli nimi ja number: seminar „Oled klassik või tulevikuinimene?“
Toimumise aeg: 19. – 20.10.2016
Toimumise koht: Nelijärve puhkekeskus, Nelijärve 4, Aegviidu vald, Harjumaa
Sündmuse eesmärk: arendusrühma liikmete tegevuste kaardistamine, nüüdisaegse õpikäsituse teaduspõhine kirjeldamine ja arendamiseks sobivate tegevuste välja töötamine, koostöö tugevdamine arendusrühma liikmete ja koostööpartnerite vahel
Läbiviija nimi ja allüksus: Tartu Ülikool, haridusteaduste instituut
PÄEVAKAVA
1. päev – kolmapäev 19. oktoober 2016
13.30-14.00 kogunemine ja tervituskohv
14.00-14.45 Kas oled klassik või tulevikuinimene? Õpikäsituse kirjeldamine ja nüüdisaegsuse hindamine
Margus Pedaste, Äli Leijen, Anzori Barkalaja ja Anni Tamm
14.45-15.30 Õpikäsituse sisust ja levikust Eesti aladel
Mati Heidmets
15.30-16.00 Nüüdisaegse õpikäsituse mudelite konstrueerimine
praktiline töö rühmades (modereerib Margus Pedaste)
16.00-16.30 virgutuspaus
16.30-17.00 Rühmatööde tulemuste tutvustamine
17.00-17.30 Nüüdisaegse õpikäsituse mudeliga seonduvate probleemide ja küsimuste sõnastamine
praktiline töö rühmades
17.30-18.00 Sõnastatud probleemidele lahenduste ja küsimustele vastuste otsimine
praktiline töö rühmades
18.00-19.00 Rühmatööde tulemuste tutvustamine
avatud paneelarutelu
19.00-20.00 õhtusöök
20.00-... Aktiivloovtööde ja kineetilise kunsti väljanäitus nüüdisaegse õpikäsituse teemal
2. päev – neljapäev 20. oktoober 2016
8.00-9.00 hommikusöök
9.00-9.45 Digipädevuste hindamise ja arendamise raamistikud. Uue rahvusvahelise 1-aastase magistriõppekava Educational Technology esmatutvustus (suunatud nii kõrgkoolide õppejõududele kui koolide õpetajatele)
Margus Pedaste ja Mario Mäeots
9.45-10.30 Õpetaja professionaalse arengu hindamise ning arendamise raamistikud
Äli Leijen, Pihel Hunt, Liina Malva
10.30-11.00 virgutuspaus
11.00-11.45 Muutuste juhtimine nüüdisaegse õpikäsituse valguses – töötava mudeli visandid. Seos kooliarendusprogrammiga
Anzori Barkalaja ja Martin Tiidelepp
11.45-12.30 Tagasisidestamise, probleemide ja ettepanekute paralleelsessioonid:
a) T1.2 Digipädevuste arendusrühm
b) T1.1 Üldpädevuste ning T1.9 Õpetaja professionaalse arengu arendusrühm
c) T1.10 Haridusasutuste juhtimise ja arendamise arendusrühm
12.30-13.30 lõuna
13.30-14.30 Rühmatööde tulemuste tutvustamine, avatud paneelarutelu.
14.30-15.15 Sissejuhatus T1.3-T1.5 arendusrühmadesse:
T1.3 erivajadustega õppijate;
T1.4 mitmekultuurilise hariduse;
T1.5 KELA ja klassiõpetajate;
arendusrühmade eesmärk ja planeeritavad tegevused
15.15-15.45 virgutuspaus
15.45-16.30 Sissejuhatus T1.6-T1.8 arendusrühmadesse:
T1.6 loodus- ja reaalainete;
T1.7 humanitaar- ja sotsiaalainete;
T1.8 kehalise kasvatuse ja kunstiainete;
arendusrühmade eesmärk ja planeeritavad tegevused
16.30-17.00 Kokkuvõte ja edasiste tegevuste kokkuleppimine
Lisainfo: kompetentsikeskuse projektijuht Anzori Barkalaja, anzori.barkalaja@ut.ee